ایران و جهانمخاطب خاصویژه ترین‌ها

ناسا تصویری از نور آبی رنگ عجیب از ماه

اخیراً آژانس فضایی ایالات متحده جدیدترین تصویر ماه اروپا (اروپا) را در نور آبی عجیب و جالب منتشر کرده است. گفته می شود که این عکس پشت ماه است که خورشید را نشان نمی دهد و همچنین از نور آبی تشکر می شود که سیاره مشتری میزبان این ماه است ، وارد جسم آسمانی مورد نظر شده است.

دانشمندان ناسا را ​​مجبور می کنند که ماه اروپا توصیفات ارائه شده توسط مشتری را بیشتر و بیشتر جذب کند. این یخ ، که شما با مقدار زیادی نمک تابشی قبول می کنید ، توسط امواج مورد نظر به عنوان نور مرئی به فضا ایجاد می شود. عکس تازه منتشر شده همچنین به ما نشان می دهد که چنین انعکاسی از مشتری چگونه بوده است.

محققان برای ایجاد این تصویر از انواع مختلف یخ و نمک استفاده کرده اند و گفته اند که هر ترکیب جداگانه کتاب را به روشی خاص منعکس می کند. فرد بتمن (فرد بتمن) ، نویسنده مطالعه منتشر شده در مورد آخرین تصویر ماه از اروپا ، دعوت می کند که مشاهده رفتار کنسانتره کلرید سدیم برای قرار گرفتن در معرض ، توضیحات کلی سایت تحقیقاتی او و همکارانش را تغییر داده است.

در حقیقت ، این محلول پس از داشتن امواج بسیار کمی از امواج خاص خود را دارد و این یک واقعیت ثابت شده است که ماه اروپا مشتری بسیار متفاوت با ماه ما است و وضعیت ایجاد و تشکر از این جرم آسمانی با زمین. این تفاوت در شکل بازتاب دائمی باعث می شود که حتی در قسمت شب ماه نیز وجود داشته باشد.

اروپا یکی از جالبترین و بهترین اجرام آسمانی منظومه شمسی بوده است که مدتهاست مورد توجه دانشمندان زمینی قرار گرفته است. سال آینده ، ناسا قصد دارد سفینه ای را به مشتری به ماموریتی به نام Europa Clipper بفرستد تا با پرواز نزدیک به این جرم آسمانی تصاویر ارزشمندی از آن بگیرد.

دانش آموزان در حال حاضر می پرسند که آیا شما در سفینه مورد نیاز خود ذخیره شده اید ، اما آیا می خواهید توضیح دهید که آیا در آخرین تصویر ماه اروپا ثبت شده است یا خیر؟ با این حال ، به نظر می رسد اگر ماموریت داشتن یک فضاپیما در مدار مشتری باشد ، باید منتظر بمانیم.

منبع شهر خبر